Monday, March 18, 2013

tentang perasaan......

 kisah ini mngkin mnjadi pngajaran kpd kita semua....
kisah ini adalah tntng perasaan seorang anak yang hendak dicurahkan kepada orang tuanya..........
pada suatu hari aku membaca surat yang diberikan oleh bapa kawanku kpdku utk ku baca.... tjuk surat tersebut adlh((jumpa aku di sebali pintu besia))
  surat itu berbunyi((sudah sekian lama ingn ku luah..... praasaan ini sudah lma ingn ku curah..tpi ibu dan ayah sbuk dngn msalah msing2....aku rsa hdupku tiada erti...bgaikan tiada siapa yg mmpeduli dan tiada siapa yg mnyayangi...hdupku tidap seperti remaja lain yg dpt brkongsi suka-duka dgn org tua mereka..rmah umpama medan perang ibu dan ayah yg mnyasarkankan aku sebagai musuh utk mlpaskan kmarahan..maafkan aku kerana ambl kptsan utk tnggalkan medan perang ini.... jngn kau cri lgi driku yg kau anggp musuh ini yg akn kau lpaskan kemarahan jika berlaku perselisihan..... jika aku xplmg dlm beberapa thun dan timbul niat dihatimu utk mncri ku...maka carilah dilorong2 gelap atau disebalik pintu besi kerana khidupan ku sdah tdak ada yg mempeduli...))

No comments:

Post a Comment